Make your own free website on Tripod.com

    ||mahsuri^dlegend||    

As'kum..
Hello Sorry lambat nak bagi.
Jangan lupa bagi op balik kat saya .This is my biodata:
Nickname: destiny_thecall, ||mahsuri^dlegend||
Nama: Amalina Nusyirwan
Tinggal: Kapar, Selangor.
Pekerjaan: Pelajar
Institut: UIA
Tmpt lahir: H.Bersalin, K.L
Tarikh lahir: 23 Jun 1983
Hobi: Chatting, Explore internet , Sukan
P/s: Dlm gambar tuh , aku pakai pakai spek dan berbaju kurung hijau ..Apa-apa info , sila beritahu . :) . Sekian , terima kasih .

    Aguilera^C    

weih...aku takde gambar ler...takde scanner...camner skrang??...sorryla...but tolongla add aku balik....biodata bleh la...tapi gambar takde ok??
Nama: Winston See
Umur: 15
Skool: smks9
Hobi: main basketball dan chat
Kegemaran: gadis cantik
Makanan kegemaran: makanan barat
Minuman kegemaran: slurpee
tuh jerla...aper yg hilang...tolong tanyer aku ok?

    |sasz|    

smekom... hi...tak tau laa awak laki ker pompuan yg bukak emel nie...masuk daa 4x kiter antar gambar tapi naper tak sampai haa???hampeh tul laa....ok laa...ni kiter ada kasi kiter punya biodata .......tapi plzzzzzzzz tolong laa tukar nickname awek||skuter yg lain iaitu |sasz| kiter harap ko leh lakukan....kiter daa support cenel ko...tolong kasi kerjasama...di sebabkan masalah teknikal awak kene laa tuko nickname kiter tue yee.....ok laa nie my biodata jeng...jeng...jeng....nilah yg membawa scoot tue...
name: sasz
nickname: |sasz|
add:klang,selangor
d.o.b: 15021983
emel: anjakan_pradigma@hotmail.com
kalo ada sebarang masalah memo jer laaa...lagi bagus cepat & pantas.....huehuehuehuehueheue...nak cepat korang cari arr sendiri...

    kyoko^krisyha^siti    

sowi aaaa......lambat hantar maklumat diri kat engko orang.........
NaMa : SiTi EdiaNi KrisYha
NicK GlamoUR : kyoko^krisyha^siti
AsAl : SaraWaK....( tauk ke sik sine tempatnya )
UmuR : !9 AkaN daTaNG tAk LaMa LagI ......On !7 mAy ingaT mEsti INGat.......
LisTz aLLsTUdENt : aop ngak......
StUdY: UitM In ComPuTer ScieNce....IT
NAme PanGGilaN oLeh KenGkAwaN : TweEtY
MeSSages : inGAT LagiK tAk ipin`z KaT KriSyHa nIE...... KePaDA seSEmUa KenGkaWaN " MaY ALLah sWt. BleSS You aLL 4EvA...
DenGarKanLah LAGu NiE UntUk KEngKawAn SeMua "ThaNk YOu" By DiDo...... (caRik SenDirI nYeK......)